Tuesday, February 20, 2007

ELMALI FAVORI KEK


19 subat kek etkinligine katilmayi aksam yemegine gelecek misafirlere hazirlik yaptigim icin tamamen unutmusum. Dun gece internette dolasirken gordum ki herkeste bir kek yapma faaliyetide, gec kaldigimi farkettigimde saat onikyi bir kac dakika gecmisti. Bende sizlerle cok sevdigim favori keklerimden birisini paylasmak istiyorum. Resmi fazla iyi cikmadigi icin koymayacaktim ama tadi harika bence..

4 yumurta, 1 bucuk br. sekeri iyice cirpiyoruz.Yarim br.tan biraz fazla sivi yag ilave edip, 1 kabartma tozu, 1 vanilya, 1 tatli ks. tarcin, 2. br. unu eleyerek koyuyoruz. Tekrar mikserle cirpiyoruz.3 tane iri elmayi kup kup dograyip ilave ediyoruz, 1 su br. da dovulmus ceviz koyup kasikla karistiriyoruz. Ben dikdortgen borcamda yapiyorum genelde bu keki, ve kare kare kesip servis yapiyorum..


Afiyet olsun...

2 comments:

  1. Anonymous5:19 PM

    S.A. Esmacım kekin gayet güzel görünüyo,ellerine sağlık. Bu keki biliyorum galiba,tarifini senden almıştım.Gerçekten çok güzel bi kek.Gerçi tariflerinizin hepsi çok güzel görünüyo ve eminim tatlarıda öyledir.Kolay gelsin,yeni tariflerinizi bekliyorum... Aeo...

    ReplyDelete
  2. A>S> sumeyyecim, evet o tarif, cok begenerek yapiyorduk, sen de cok seversin. tesekkurler.. Enescigi yanaklarindan opuyorum. muck muck :)
    gorusmek uzere..

    ReplyDelete