Tuesday, April 17, 2007

3x3 Oyunu, Cevaplar

Sevgili arkadasim Hulya beni oyuna dahil etmis, aslinda daha once yazmam gerekiyordu ama evdeki tasinma sebebiyle yogunluktan dolayi yazamadim.
1.1. Daha once yasadiginiz 3 sehir?
Izmir, Utah

1.2. Tatil icin gittiğiniz, gördüğünüz ve önermek istediginiz 3 yer?
Rize, memleketim diye degil, mutlaka gorulmesi gereken yesilin her tonunu gorebileceginiz bir yer. Trabzon/uzungol'e gidip ahsah bungalovlarda birkac gun gecirip tum hucrelerinin tertemiz dag havasiyla doldugunu hissetmenizi siddetle tavsiye ederim.

Yellowstone National Park, Amerika'da gezdigimiz bircok parktan en begendiklerimden. Yakinsaniz gidip gezin arkadaslar, Amerika'nin ilk national parki. Bisonlar,ayilar, geyikler, tilkiler, cakallar, kartallar.. cok yakininnizdan gecebilir. Fotograflarini bulup koyunca ne kadar yakin olabileklerini daha iyi gorursunuz.

1.3. Yasamak istediğiniz (görmediğiniz de olur) 3 sehir?
Istanbul, Izmir, California(gormedim ama hem daglarin yesilligin hemde denizin oldugu bir yer)

2.1. Su anda ki mesleğiniz nedir?
Su anki en onemli ve 24 saatimi ayirdigim meslegim annelik.

2.2. Dünyaya yeniden gelseydiniz, hangi mesleği yapmak isterdiniz?
Kendi bolumum olan isletme uzerine kendime ait bir guzellik merkezi yada yiyecek uzerine bir mekani isletmek isterdim.

2.3. "Kesinlikle ben yapamazdım" dediğiniz meslek nedir?
Cerrahlik, kan gormeye aciya cok dayaniksizim. Birin de ciddi bir kesik gorsem uzun sure bakinca tansiyonum dusuyor.

3.1. Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri?
Her iste bir hayir vardir. Allah'a tevekkul ettim.

3.2. Bir kitapdan alınma, çok sevdiginiz bir cümle veya paragraf veya bölüm?

Misyonumuz Islami cizginin disina sapmadan sunneti seniyyeye bagli, caga uygun, asiriliktan uzak, takvaya dayali muslumanligi yasamak ve yasamak...
Birbirimizi sevecegiz ve kardesligimizi gelistirmeye calisacagiz.
Prof. Dr. M.E.Cosan

3.3. Çok sevdiginiz bir şiirin bir parçası?

N'eylersin ölüm herkesin başında.
Uyudun uyanamadın olacak
Kim bilir nerde, nasıl, kaç yaşında?
Bir namazlık saltanatın olacak.
Taht misali o musalla taşında.

Cahit Sıtkı Tarancı


Bende cok sevdigim bu sosisli milfoyleri Bir annenin gunlugu'ne sirin cocuklariyla beraber yemesi dilegiyle ikram ediyorum. Diger hangi arkadasin bloguna girdiysem coktan mimlenmis, ben sona kalmisim. Tabii bu oyuna davet etmek icin ille de farkli blogdan olmak gerekmiyordur heralde. Aysenurcum bu aralar yogun oldugunu biliyorum ama ilk firsatta senin de cevaplarini bekliyorum canim,sobelendin :)
Sevgilerimle...

9 comments:

  1. esma sen tasinma telasindan boyle guzel seylerde yapabiliyrosun bravo sana:)ellerine saglik

    ReplyDelete
  2. saolasin Hulyacim, zevk almasa insan yapilmaz zaten, bir de stres atiyor insan, su kilo aldirir mi korkusu da olmasa :)

    ReplyDelete
  3. Esma, hos bir oyun bu. Bu vesile ile seni daha yakindan ve sitendeki linklerden de arkadaslarini tanimis oldum. En kisa zamanda ben de cevaplarimla katilmaya calisacagim. Tasinma islerinizde kolayliklar. Artik yeni evinin resmini eklersin degil mi?

    ReplyDelete
  4. Ayni siiri secmisiz Esma :)

    Iyi tasinmalar, Allah kolaylik versin ne diyeyim :)

    ReplyDelete
  5. tesekkurler lamacim, evet ilk aklima bu geldi, aslinda sevdigim baskalari da var ama hatirlayamadim. sevgilerimle.

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:38 AM

    canım esmacım.bloğunuzu her ziyaret edişimde seni görmüş konuşmuş gibi oluyorum.yeni eviniz hayırlı uğurlu olsun.cenabı hak huzurla mutlulukla oturmayı nasip etsin.çerezimi veseni öpüyorum. ahmedime çok selamlar.allaha emanet olun.güzin bayer

    ReplyDelete
  7. cok tesekkuler Guzin ablacim, bende senin mesajini gorunce cok sevindim. Cerezini senin icin operim :) sevgilerimle.

    ReplyDelete
  8. esma bu milfoylerin icinde sosis parcalarindan baska bir sey var mi? sekilleri ne guzel.

    bu arada, yeni evine unutmazsam sutlacimla gelecem:)) yoksa yuzum olmaz. olsa da kapidan sokmazsin gibime geliyor:))

    ReplyDelete
  9. :)) kalimeerocum, sen gel yeter, o isin sakasi inan ki,bende zaten senden umidi kesince haftasonu yapmaya karar verdim. :)aslinda bugun yapacaktim ama yeterli sutum yok suan.

    milfoylerin icinde sadece sosis var, gerci tarif benim degil aysenurun aslinda :) bende senden dunku sebzeli omletin tarifini isteyecektim, tadi damagimda kaldi.
    selamlar

    ReplyDelete