Saturday, April 28, 2007

Uzun Aradan Sonra

Gectigimiz donem benim icin baya yogun gecti, ve ozellikle de son hafta malum final haftasi. Donemin sonuna gelindi elhamdulillah. Bu son birkac aydir ben pek birseyler post edemedim, ama sagolsun Esmacim harika tarifleriyle sizleri hic bos birakmadi. Esmanin da bahsettigi gibi Turkiye deki bu karisikliklar cok uzucu. Musluman olan bir ulkenin basortusune bu kadar tepkili olmasini anlamak imkansiz. Az once Kenan Evren'in bir aciklamasini okudum ve sizlerle paylasmak istedim. Kendisi basortusunun bize Iran'dan geldigini ve Muslumanlikla hicbir alakasinin olmadigini soylemis. Ne kadar garip degil mi? Ulkemizin boyle konularla karistirilmasi yeni degil, ama onemli olan hep beraber olup, dogruyu yanlisi tartisabilmek. Lutfen artik sessiz kalmak yerine sesimizi cikaralim.

7 comments:

  1. Aysenur, evvela derslerinde basarilar dilerim.
    Dusuncelerini paylasiyorum, zaten Esma'nin postuna da yazmistim yorum. Ama gercekten sesimizi cikarmali ve kendimizi ezdirmemeliyiz. Bir de birbirimizi cok sevmeli ve duayi eksik etmemeliyiz. Allah yardimcimiz olsun, dava bizim davamiz kardesim, once buna saglamca inanmaliyiz.

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:14 PM

    s.a
    Yorum ve ziyaretiniz icin tesekkurler. Sizin yazinizi da okudum gercekden ne kadar uzucu ve utanc verici bir dusum diye dusunuyorum. ALLAH islah etsin diyelim dua etmek den baska caremiz yok ..

    ReplyDelete
  3. sozde degil, ozde demokrasi istiyoruz..!

    ReplyDelete
  4. esma, aysenur, altunizade corbasi blendirdan gecirilmiyor degil mi? gecirsek nasil olur acaba..

    ReplyDelete
  5. esma, gecen bize getirdigin tuzlu kurabiyelerin tarifini isteyecektim. sitendeki parmak coreklerle ayni mi? ayni pastane kurabiyeleri gibi olmustu.
    tatilin guzel geciyordur insallah. annenlere, kizlara selamlar.. seni ozlemeye basladik bile..:)

    ReplyDelete
  6. kalımeerocum, corba blendirdan gecirilmiyor. minik minik dograniyor malzemeler. tuzlu tarifi de farkli bir tarifti. ama tarif amerikada kaldi ne yazik ki. aklimda olsa hemen yazardim. insallah gelince veririm kalimeerocum. gorusmek uzere.

    ReplyDelete
  7. tamam canim, cok sagol. gelince alirim kurabiyelerin tarifini de. selamlar..

    ReplyDelete