Thursday, June 05, 2008

Arkadaslarla Gozleme Yaptik

Dun arkadaslarla kahvalti icin toplanip hep beraber gozleme yaptik. Herkes farkli ic hazirlamis, ev sahibi arkadasimiz da hamurlari hazirlamisti. Burada marketlerde pankek yapiminda kullanilan aleti biz gozleme yapmakta kullandik, cokta basarili oldu, emegi gecen herkesin ellerine saglik.

Ispanakli, peynirli, patatesli, ve kiymali cesitlerimizle cok leziz bir kahvalti yaptik. Resimde kalimeero peynirli gozlemeyi hazirlarken :)
Hamur olcusunu alacaktim ama klasik ekmek hamuru da olur saniyorum, ici koyup belki ocakta tavada da yapilabilir ama hem daha kucuk olmalari lazim, hemde cok vakit alir.


Bu pankek pisirme aparati Amerika'da yasayan arkadaslarin aklinda bulunsun, ben de yeni ogrendim, cok kullanisli bir alet, uzerinde baska seyler icinde kullanilabilir, su an aklima gelen mucver tarzi seyler olabilir mesela.

2 comments:

  1. Esmacim, gozlemeler de asagidaki pogacalar da cok nefis gorunuyor. Anlasilan o ki, bu gunlerde sizin oralarda imece usulu revacta, pek guzel masallah:)
    Sevgiler canim,

    ReplyDelete
  2. tadi damagimda hala:) havalar isininca disarida daha da guzel olur. ben bu yufka acma isini sevdim. acemi hevesi derler ya, su boregini denemek istiyorum hemen:)

    ReplyDelete