Friday, September 19, 2008

Turkiye'mden Hatiralar



Uzun bir aradan sonra tum dostlarimin Ramazan'ini tebrik ederik basliyorum. Cok ara verince insan nereden basliyacagini sasiriyor. Aslinda yazacak, ekleyecek o kadar sey birikti ki, muhtemelen cogunu sizlerle paylasamayacagim, zaman yetersizliginden dolayi. Aslinda belki zamanin var, ama cocuklarimdan dolayi kisa kisa ve verimsiz zamanlar. Bu sebeple uzun suren ve odaklanmayi gerektiren islerim hep erteleniyor. Neyse, basliktan da anlayacaginiz gibi uzun ayriligin sebebi cok guzel, dolu dolu, ailemle birlikte oldugum, Turkiye tatilimiz idi. Hepimiz icin cok verimli oldu. Cocuklar onlari hasretle bekleyen anane, dede, dayi ve iki teyzeleri ( tabii amcamin kucuk oglu Enes'i de unutmamam lazim) ile cok eglendiler, ben de cocuklari neredeyse tatamen onlara devredip baya bir dinlendim. Geleli aslinda 10 gun oluyor ama buraya geri alismakta baya vakit aldi benim icin, yoksa daha once birseyler yazmak istemistim,ozellikle de annemin harika sofralarini mutlaka ekleyecegim.


Hamile dostlarim dogum yamislar, cocuklari buyumus bile, tek kisi biraktiklarim 8 aylik karina sahip olmuslar, kucukler buyumus, herkes degismis, tabii ben aradaki herseyi kaciriyorum uzakta olunca. Boyle dusununce daha uzun sureler ailelerini sevdiklerini goremeyenler var deyip rahatlatiyorum kendimi. Bu sene zaten gitmiyorduk aslinda, Allah nasip etti cok sukur diye seviniyorum.
Bu arada resimler kardesime ait, onun cektigi begendigim resimleri de sizlerle paylasacagim. Simdilik benim yavru kuslarim bu kadar izin verdiler, devami sonra arkadaslar..


No comments:

Post a Comment