Tuesday, December 19, 2006

Pratik Pizza


Tortilla hamurundan, tavada 15 dakikada pisirebileceginiz harika bir pizza... Once iki tortilla hamurunu tavada onlu arkali pisiriyoruz (alta gelecek hamur daha az pisirilerek). Daha sonra tavaya oncelikle az pismis hamuru uzerine yarim cirpilmis yumurta, sonra fazla pisirdigimiz 2. hamur, sonra yumurtanin kalani, onun ustunede bir dilim tost ekmegini ufaliyoruz. Uzerine istedigimiz malzemelerle pizzamizi hazirliyoruz, ben bir tabaka rende kasar, uzerine mantar, zeytin, biber,misir, ve maydonoz sapini incecik dograyip koydum. En uste biraz daha rende kasar gezdirip tavanin kapagini kapadim, kisik ateste, alti kizarip, kasarlar iyice eriyene dek pisirdim. Tadi cok guzel, hamuru ince bir pizza oldu. Hamurunu kalin isterseninz tortilladan daha fazla koyabilirsiniz. Afiyet olsun...

8 comments:

  1. oooooo sizi gidiler,super olmus blogunuz,ilk yorumda benden galiba:)Bu pizzada super,bilmiyordum hic..Ellerinize saglik

    ReplyDelete
  2. Hulyaa bende geldim:)Ehh benide gorusunuz artik buralarda:)Sevgili kizlar bende Gulenay...blgunuz hayirli olsun...ben sayfanin altindaki o muntese yaratilmis kucuk kuslara bayillldimm...Allah'im ne sirinler onlar oyle...

    Sevgiler Ohio'dan...

    ReplyDelete
  3. selamlaarrrr, blogunuz hayirli olsunn, aramiza birileri daha katildi ne guzel:) bol bol tanidik tatlar goruruz dedim ama bak bu tortilla pizasini bilmiyordum. bir gun dener yorumumu birakirim artik. ellerinize saglik.. bu arada profillerinize baktim da aysegul ben de kocum:)

    ReplyDelete
  4. Sagolun kizlar. Ben de blog isine alismaya calisiyorum. Burdan muhabbet etmek de cok guzel oluyormus.Denerseniz afiyet olsun, yorumlarinizi beklerim.

    ReplyDelete
  5. Esma sizin gibi iyi arkadaslari oldugu icin cok sansli. Annem ve ben de sizlerle tanistigimiz icin cok mutluyuz.

    ReplyDelete
  6. esma ben bu pizzayi yaptim dun,ama benimkinijnustunu pismedi cig kaldi,kapak kapattim yine olmadi,bende firina verdim broilde 5 dak tuttum,neyi yanlis yaptim anlamadim,ama firnladiktan sonra enfes bir tadi vardi koca pizzayi 3umuz bitirdik..
    aysenur;bende sizlerle tanistigim icin cok mutlu oldum.Esma cok sansli boyle hanimefendi,boyle tatli akrabalari oldugu icin..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. Hulyacim, bende peynirlerim de cok guzel erimisti.Ama kapagini uzun sure acmadim, birde altini cok kisik tutmus olabilirsin, ama firina vermekte cok iyi fikir...
    Afiyet olsun arkadasim...

    ReplyDelete