Saturday, February 10, 2007

ISLAK KEK


Sabahleyin corekleri firina atar atmaz keki yapmaya basladim, aslinda islak kekin farkli bir versiyonu. Guzel tarafi uzerindeki sosunda cig yumurta olmamasi.

1,5 bardak şeker,1 bardak erimiş margarin,1 bardak süt,3 kaşık kakao,1 paket vanilyayı mikser ile iyice çırpın. Sonra bu sostan 1 su bardağını ayırın. 4 yumurtayı mikser ile çırpıp sosa ekleyin. sonra 2,5 bardak un ve 1 paket kabartma tozunu da ilave edip hepsini iyice çırpın. Arzu ettiğiniz bir kalıbı yağlayıp hamurunuzu dökün ve önceden ısıtılmış fırınınıza verin. Piştikten sonra kekinizin üzerini bir çatal ile birkaç yerinden delin ve ayırdığınız 1 bardak sosu kekinizin heryerine dökün ....

Ben tarife ayrica yarim br. damla cikolata ve yarim br. ceviz ici ekledim. Margarin yerine de siviyag kullandim arkadaslar.

Tarifin aslina http://www.tarifdefteri.com/phpBB2/viewtopic.php?t=6347 buradan ulasabilirsiniz.
Sevgili kardesim bu keki cok seversin sen, Hayirlisiyla kavusunca ben sana yaparim tekrar sozum olsun...


2 comments:

  1. Anonymous5:53 PM

    abla cok super gozukuyor ellerine saglik...tadida kesin goruntusu gibidir.. necibe

    ReplyDelete
  2. insallah beraber yapariz canim, sen cok seversin bilirim,sevgilerimle.

    ReplyDelete