Monday, November 05, 2007

Izmir'den manzaralar

Turkiye'den kardesimin cektigi birbirinden guzel cicek ve meyva manzaralarini koymadan edemedim. Biz burda soguk, kar yagiyor derken, izmir'de halen rengarenk cicekler guller acmaya devam ediyor, bu arada bahcemizdeki ayvalarda baya buyumus, burda tanesine 1 bucuk iki dolar verip aldigimiz ayva ve nari, bizimkiler dalindan koparip yiyorlar.
Ulkemizin bir guzelligi de bu zaten, hersey bol bereketli, taneyle degil kiloyla. Buraya gelince insan vataninda herseyin nasil bol oldugunu ,pazarlardan taze taze alisveris yapmanin guzelligini daha iyi anliyor. Yandaki de kusumuz Tuti :)























Birde ayvanin aslinda kirilip yendigini, bicak degen ayvanin suyunu cektigi ogrendim. Henuz denemedim ama ayva aldigimizda deneyecegim bende. Deneyen olursa yorumlarini beklerim. Herkese Utah'tan selamlar.

5 comments:

  1. Selam canım,
    Akasya ağacı salkımı değil mi o üstteki resim? Çok güzel kokar. Bayılırım kokusuna. Mardin'de bizim bahçemizde vardı. Misler gibi kokardı. Bak aklıma neler getirdin şimdi. Hey gidi günler heeey....

    ReplyDelete
  2. Aaaaa! değilmiş yahu :)) Yakından bakınca gördüm :))

    ReplyDelete
  3. Cicekler harika, Izmir sicakmis gercekten, bizimkiler de oyle diyordu.
    Kusunuza da bayildim, cok seker:)
    Evde ayva var, hemen denemeli, kirip yemeli:)

    ReplyDelete
  4. Selincim, bende bilmiyorum aslinda ogrenip isini de yazmam gerekirdi, ama sana guzel anilar hatirlatmasia sevindim :)
    tesekkurler bir anne, ayvayi denerseniz, yorumunuzu beklerim, fark var mi gercekten diye?

    ReplyDelete
  5. Merhaba canim, sayfanla Selin'den dolayi tanistim. Geldim, gördüm ve cok begendim. Denenecek cokca tariflerin var, özellikle seni hamur islerinde cok basarili buldum. Hersey harika görünüyor, ellerine saglik diyorum ve bana da bekliyorum.

    Selam ve sevgilerimle..

    ReplyDelete