Saturday, September 12, 2009

MAKARNA SALATASI

Makarna salatasi hem benim hem de cocuklarin favori salatalarindan biri. Hem saglikli, hem de besleyici oldugu icin daha sik yapmaya basladim. Bu makarna salatasi da cok guzel oldu. Iki cesit makarnayi (birisi tam bugday unu ile yapilmis) birlikte hasladim, kaynarken icine bir br. kadar dondurulmus bezelye ekledim, bir havucu da kupkup dograyip ilave ettim. birlikte pistiklerinden emin olunca, servis tabagina aldim. Icine dogranmis kozlenmis kirmizi biber, kup dogradigim salatalik tursusunu ilave ettim. Tarifte 3-4 tane ince dogranmis taze sogan da vardi ama bende olmadigi icin koyamadim. Mayonezi sevmedigim icin bir kase yogurda 1 kasik mayonez koyup karistirdim ve makarnaya ilave ettim. Mayonez tadini daha cok sevenler yari yariya da koyabilirler. Afiyet olsun...

No comments:

Post a Comment