Wednesday, December 30, 2009

Mor Lahana Salatasi

Arkadaslar, sizlerle pratik bir bilgiyi paylasmak istiyorum, yaparsaniz begeneceginizi ve salata yaparken rahat edeciginizi tahmin ettigim bir tarif. Aldiginiz butun mor lahanayi guzelce dograyin, buyuk bir kaba alin, uzerine bir cay bardagi kadar sirke koyuyoruz, yarim gun boyunca ara ara devamli karistiriyoruz, boyle hos bir renk alip, sertligini kaybediyor. Sonra saklama kabi veya kavanoza alip dolapta muhafaza ediyoruz. birkac hafta dayaniyor dolapta, ama zaten o kadar durmadan bitiyor. Ben genelde hergun marul salatasi yaparim, uzerine de bu hazirladigim mor lahanadan bolca serpiyorum, hem pratik, hem lezzetli.

Arkadaslar asagidaki adresten bu senenin kurban bayrami resimlerine bakabilirsiniz. Ben cok begendim ve hatta amerikali arkadaslarima da gonderdim, iki tanesinden de cok etkilendiklerine, ve begendiklerine dair cevap aldim, buyrun seyire:

http://www.boston.com/bigpicture/2009/11/eid_aladha_and_the_hajj_2009.html

No comments:

Post a Comment