Saturday, February 20, 2010

Joy School...

Bu sene Amerikali komsularimla yaptigimiz, benim de katildigim bir faaliyeti paylasmak istiyorum, Dort komsu haftada birgun, bir anneni evinde cocuklarini birakiyor. Ev sahibi anne cocuklara alfabede hangi harfe sira elmisse cocuklara onu ogretiyor, boyama kagitlari hazirliyor, ev isi hazirliyor, kitap okuyor, iki saat boyunca cocuklar hem birlikte oynuyorlar, hem ogreniyorlar. Benim cocuklarima en guzel faydasi ingilizce ve arkadas edinme yonunde oldu. Gecen hafta bendeydiler. Hepsi oyle guzel boyamalarina dalmislardi ki resmini sizinle paylasmak istedim, okula baslama yasi gelmemis cocuklar icin guzel oluyor, hem de anneler iki saat kendilerine vakit ayiriyorlar.

Utahin en sevdigim yani zaten aile stati olmasi, yani mormonlardan dolayi cok fazla cocuk var, amerikanin diger eyaletlerinden farkli olarak. Icki onlarda da yasak oldugu icin, icki marketleri yok etrafta.Evlilik ve aile hayati onemli oldugu icin, erken yasta evlenip yuvalarini kuruyorlar ve cok cocuk kilisenin teskit attigi birsey olgunu icin4,5,6 cocuklu aileler cok normal. Bu sebeple de Amerika'da Islamiyetten sonra en hizli yayilan din. Simdilik bu kadar yeterli snairim, aslinda mormonlarla ilgili paylasmak istedigim daha cok sey var daha sonra...

Hepinize hayirli haftasonlari diliyorum, muhabbetle

No comments:

Post a Comment