Thursday, February 18, 2010

El-Muallim


Sevgili arkadaslar, uzuun zamandir ev toplama vs. telaslarindan dolayi yazamadim, guzel baslamistim aslinda sik sik yeni yazilar post etmeye ama takildim gene.

Sizinle cok guzel bir programi paylasmak istiyorum hizlica, sonra hemen cocuklarin basina donmem gerek. Peygamberimizin kutlu dogumu Mevlut kandilimiz yaklasiyor bildiginiz uzere.

Istanbulda yasayanlar, veya uydu baglantisi olanlar, o da yoksa akrayi dinleyen tum arkadaslar, bu harika programi kacirmayin. Gecen sene El-Emin konulu kutlu dogum programini izlemek ve Izmir'deki tekrarina katilmak nasip olmustu.

Programin ayrintisi burada: http://www.elmuallim.org/

Tum takip eden, arasira yeni seyler var mi, Esma napiyor diye hatirlayan dostlara Utahtan gonul dolusu selamlar!

Baglantiyi kesmeyin, ben buralardayim :)

programin detaylarindan bir kesit:

Özgün Mevlid Kandili programları tertiplemeye devam eden BİNDER, Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed (s.a.v)’in eğitici ve öğretici vasfının anlatılması ile bu hasletinin temel unsurlarını insanlığa yeniden hatırlatılması amacıyla Hicri 1431–Miladi 2010’u “El-Muallim Yılı” ilan etti.


Kağıthane Sütlüce’deki yaklaşık 4.000 kişilik Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek Mevlid Kandili özel programında Peygamber Efendimizin el- Muallim ismine/vasfına vurgu yapılacak. O’nun İslam’ın, Kur’an-ı Kerim’in yalnızca tebliğcisi değil aynı zamanda öğreticisi, muallimi olduğunun altı çizilecek.

No comments:

Post a Comment