Wednesday, April 07, 2010

Iki guzel diyet Tarif

Bu gordugunuz yumos pumpkin kurabiyeleri, komsum Tiffany'den ogrendim.Malzemeleri resimdeki gibi hazir spice kek karisimi, konserve kabak, minik damla cikolata ve biraz ceviz. Tum malzemeler karistirilip, kasikla yaglanmis tepsiye dokulur. Ben bir kismini kagit koydugum kagitli kek kaliplarimda da pisirdim, kek gibi oldular. 350F hafif isitilmis firinda 15 dk. pisirilir. kek kalibi ise 20dk. yeterli, fazla tutmayin kurumasin. Amerika'da yasayan tum arkadaslara tavsiye ediyorum. Sifir yag ve cok leziz...
Biz resimdeki gibi Florida'dan yanimiza gelen Selma annemle birlikte sutlu kahve esliginde yedik kurabiyelerimizi. Kahve pisene kadar kurabiyerimiz hazir oldu diyebilirim, hem de cok cabuk, cok pratik oluyor arkadaslar..
Ikinci tarifte yemekzevki sitesinden gorup begendigim ve denedigimiz bir tarif. Biz cok begendik, sizinle de paylasmak istedim. Diyet sebebiyle yediklerimize cok dikkat ettigimiz icin bu salata cok hosumuza gitti. Amerikanin dev patlicanlarindan birini yikayip bicakla delip mikrodalgada 10dk. pisiriyoruz yani kozluyoruz, super oluyor. Yarim br. kadar haslanmis nohut, domates yada kozlenmis biber, bol maydonoz, iki uc taze sogan, tuz, limon, sirke ve 1 kasik zeytinyagini karistiriyoruz. Kozlenmis patlicanimizi soyup, minik minik dogruyoruz, sosun bir kismini once direk patlicanla karistiriyoruz, sonra kalan malzemelerin hepsini karistirip servis tabagimiza aliyoruz, ve afiyetle yiyoruz :)
Bne kozlenmis biber olmadigi icin, minik domateslerden dogradim, zaten patlicani seven biri olarak, bu salata klasik tariflere bir alternatif oldugu icin hosuma gitti, yapip begeneciginizi umuyorum...
Utah'ta sayili gunlerimiz kalmisken diyet sebebiyle pek birsey yapmadigimiz icin, paylasacak tariflerde birikmiyor :) Ama boyle diyete uygun hafif tarifleri yaptikca paylasmaya devam etmeye calisacagim arkadaslar, selam ve muhabbetle...

No comments:

Post a Comment