Sunday, November 13, 2011

Cocuklarla meyve sis hazirladik.

Cocuklarla gittigimiz cocuk fuarinda, siste karpuz peynir satiyorlardi, gorur gormez hosuma giden fikri cocuklarimla bir faaliyet olarak uyguladik, sizlere de tavsiye ederim, zira cocuklar hem hazirlarken, hem de yerken cok zevk aliyorlar.

Ben sadece karpuz ve peynir yerine, farkli meyvalarda hazirladim. Cocuklarda istedikleri meyvalardna istedikleri gibi sislerini hazirladilar, Babalari gelince ona ikram ettiler, afiyetle de yedik beraber.

Biz bu faaliyeti yaptigimizda mevsim yazdi tabii ki, simdi kis meyvalari ile yapilabilir, ben once masada mayvalari hazirladim, bir kaseye peynir, digerine karpuz, digerine elma, digerine cilek vs. Sonra gorevi cocuklara devrettim.


Tum dostlarimin gecmis bayrami mubarek olsun, hepinize Amman kucak dolusu sevgiler!

No comments:

Post a Comment