Monday, December 25, 2006

FIRINDA BALIK


Baligi hazirlamasini da, yemesini de cok severim.Hazirlamasi en kolay yemeklerden, hem de en saglikli besinlerden. Amerika'daysaniz bol bol somon yiyorsunuzdur. Resimdeki Mahi Mahi adli beyaz etli bir balik. Ama bu sekilde her turlu baligi pisirebilirsiniz..

bBaligi sekildeki gibi irice kuplere dograyip, zeytinyagi, tuz, karabiber, limon suyu, az toz biber ile harmanladim, Patates, brokoli, havucu da sekildeki gibi dograyip onlari da az zeytinyagi, tuz, karabiber ile karistirdim. Borcama sekildeki gibi yerlestirdim,Uzerine yarim cay bardagi su gezdirdim, isterseninz bendeki gibi bir iki domates de ilave edebilirsiniz. Borcami aliminyum folyo ile kaplayip 400F (200C) de yarim saat pisirdim, sonra uzerinde folyoyu aldim, biraz kizarsin diye. Bir 10 dk. daha firinda tuttum, catali patatese batirarakta pistigini anlayabilirsiniz..

Benim gibi balik severler icin hem leziz, hem pratik...
Ben cok severek yapiyor ve yiyorum...
Afiyet olsun arkadaslar...

3 comments:

  1. Halibut da bu sekilde cok guzel oluyor. Denemediyseniz tavsiye.. Ellerinize saglik.

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:10 PM

    S.A. Esmacm,Ayşenurcm Blogunuz çok güzel olmuş.. Hayırlı olsun.... Tariflerin hepsi çok güzel görünüyor.Esma maşallah döktürmüşsün yine :)İnş.yeni tariflerinizi bekliyorum.Aeo...

    ReplyDelete
  3. as, sumeyyecim, cok sevindim canim mesajina, aslinda sende bu iste iyisindir, ozellikle bir irmik helvasi yaparsan, fotograf ve tarif yollarsan senin adina bloga koyabiliriz istersen...
    herkese bol selam

    ReplyDelete