Monday, February 05, 2007

Mimlendim...


Kalimeerocum, beni mimlemissin ama, bende kendimi cok iyi anlatirim ya. Neyse, biraz bahsetmeye calisalim bakalim.

Iki senedir Amerika'da yasiyorum. 8 aylik tatli kizimla vakit geciriyorum. Bsak burcuyum. Bisiklet binmeyi , yuzmeyi, masa tenisini, aslinda her turlu spor aktivitesini cok severim. Kitap okumakta hobimdir. Mutfakta vakit gecirmekten, yeni tarifler denemekten, kendimce tarifleri degistirmekten hoslaniyorum. Tabii gecen gun oldugu gibi yeni denememin sonu husranla bitince hicte iyi olmuyor.

Asiri sessizligi, ve uzun sure yalniz kalmayi sevmem.Vaktimi bos gecirdigim zaman da sucluluk duygusu cekerim. Aynen senin gibi kalimeerocum coraplarimin islanmasina sinir olurum :) Yalan ve haksizliga tahammul edemem. Adalet ve durustluk cok onemli bence.

Kibar, guleryuzlu ve neseli insanlardan hoslanirim. Cesitli aktivitelere katilmaktan, farkli yonlerde kendimi gelistirmekten ve yeni seyler ogrenmekten cok zevk alirim

Bu kadar yeter heralde. Soyle anket gibi bir sey olsaydi cevap vermek daha kolay olurdu. Tarifleri yapmak, resmini cekmek iyi de, su bloga yazma isine gelince bir turlu alisamadim, cok zor geliyor, okuyorum, siliyorum, tekrar yaziyorum, bakalim biraz da yetenek meselesi tabii :)

Bu arada Aysenurcum, bende seni mimliyorum canim. Sen anlat bakalim biraz da kendini, sevgilerimle...

Ilk resim okudugum bazi kitaplar, ikincisi ise su meshur Thanksgiving pointteki cicek bahcesinden...

7 comments:

  1. Esmacim, cok guzel yazmissin. Ins, persembe gunku sinavimi atlattiktan sonra, elimden geldigince kendimi anlaticam. Bu arada dualarini beklerim, canim...

    ReplyDelete
  2. Allah yardincim olsun Aysenurcum, insallah iyi haberlerini aliriz, bekliyoruz :)

    ReplyDelete
  3. esma icin ilk soylenilicek sey inanilmaz guleryuzlu,her insan boyledir demeyin o hep boyle:)
    aysenuru'da bekliyorum heycanla:)
    sevgiler

    ReplyDelete
  4. saol hulyacim, ben de senin gibi tatli ve icten bir arkadas edindigim icin cok mutluyum, kendini de ne guzel anlatmissin, kizkardeslik guzel sey gercekten, bende ozluyorum coook...

    ReplyDelete
  5. esma aslinda senin icin yazilacak cok sey var ama ben kisaca soyle diyeyim: oglum olsa alirdim seni:)) Allah sahibine bagislamis tabi yapacak bir sey yok:) hulya'nin dedigi gibi acayip neseli, tatli dilli, edepli ve akilli biri esma. Kizin da sana benzer insallah. ;)

    ReplyDelete
  6. kalimeerocum, saol canim ovgulerin icin, insallah oyleyimdir, beni sevdigin icin guzel goren guzel arkadasim. senin icin de su ilk uc ozellik hemen aklima geldi, yagcilik yok gercek: kibar, alcakgonullu,hanimefendi.
    bu arada bir ara goruselim, bayadir gorusemiyoruz,seninle muhabbeti ozlettin.
    selamlar.

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:40 AM

    Seni birazda olsa tanımak güzeldi :)

    Selam ve sevgiler...

    ReplyDelete