Wednesday, September 26, 2012

Hayata dair...

Hayat dedigin nedir???

Bazen su hayatta deger verdiginiz seylerin birden gozunuzde tum degerini yitirdigi olur mu sizde de?

Degmezmis dediginiz anlar???

Hayatin ne kadar hizli aktigini, kiyamete nasil hizla kostugumuzu iliklerinize kadar hissedip, iciniz urperdigi anlar?

Eyvah, o gun basima gelecek, bende kabrimden cikip dirilecegim, kalabaligin icinde nereye gidecegim, ismim ne zaman soylenecek, nasil olacak herseyyyy, diye hayal ettiginiz anlar....

Nerden cikti simdi bu yazi demeyin...

Blog isine baslayali tam alti sene olmus, dusundumde alti sene once nerelerdeydim, ne hayaller icindeydim, suan ki halim hayalime degil ruyama bile gelmezdi...

Alti sene nasil gecti yirmilerin basindaki hayalperest ucuk kacik yeni evli bir genckizken, alti sene hayatima o kadar sey ekledi ki....

En guzel iki tane nur topu gibi evlat verdi Rabbim...

6 senede 5 kere ev degistirdim, iki ulke degistirdim, baska ulkeler gordum, farkli muslumanlari tanidim, sevdim, bazilarini gordukce de halime binlerce kere sukrettim, bazilarini gordum ki, kendi halimden utandim...

Ama en onemlisi belki, nasil gecti bir cirpida bu 6 sene, simdi ruya sanki...

O anlari ben yasamadim da, hepsi bir ruyaydi gibi...

Demekki o kabirdeki uyanista boyle olsa gerek, gozumu acacagim ve uyanacagim...

Iste gercek olumsuz hayatin baslangici...

Ahhhh, yazzam daha coook yazarim simdi, ama su gibi akan hayatimda blog isi icin bu kadar vakit yeter...

Siz sevgili dostlarimi da hayatinizi bir kez daha gozden gecirmeye davet ediyorum, bugun akrada planli hayat programini dinlerken cok hosuma gitti, bir soru sordu ve hemen akliniza gelen ilk cevabi soyleyin dedi:

HAYATINIZIN AMACI NE?

simdi ikinci soru, hayatimin amacina yonelik neler yapiyorum?

bende ayni soruyu hem kendime soruyor, bu vesile ile sizlere de hatirlatiyorum, hayat planinizi gecikmeden yapin dostlar. Yarin cok gec olabilir....

Riza-i Ilahiye uygun, hayirli omurler temennisi ile...

No comments:

Post a Comment